Politică de Livrare

Termen de Livrare

  • Pentru produsele care Sunt în Stoc numărul de articole disponibile poate fi vizualizat pe pagina produsului. Pentru aceste produse comenzile plasate până la ora 14:00 vor avea un termen standard de livrare de 2-7 zile lucrătoare, în marea majoritate a cazurilor fiind de 2 zile lucrătoare.
  • Pentru produsele care Nu Sunt în Stoc termenul de livrare este de max. 3 săptămâni. Pentru acestea, numărul de articole pe stoc nu este disponibil pe pagina produsului.

Metode de Livrare

  • Livrarea tuturor produselor se face cu Asigurare de Transport prin Fan Courier
  • Se livrează direct către destinatar, acasă sau la locul de muncă.
  • În cazul în care curierul nu reușește livrarea coletului în aceeași zi, livrarea se face a doua zi.
  • Destinatarul este informat prin SMS și e-mail despre data și ora livrării.

Costuri de Livrare

  • Costul transportului va fi calculat automat atunci când plasați o comandă.
  • Costul transportului este estimativ, în situații foarte rare poate să nu fie corect. Vă vom contacta pe email sau telefonic pentru confirmarea comenzii dumneavoastră și pentru stabilirea celei mai bune modalități de transport.
  • Pentru comenzi cu valoare mai mare de 350 RON, transportul este gratuit în limita a 50 de RON.
  • Plata se face curierului la livrare, se acceptă doar plata în numerar.

Pot returna produsele?

  • Dacă produsele achiziționate nu vi se potrivesc, le puteți returna.
  • Termenul de returnare este de 30 de zile.
  • Dacă dețineți un cont pe wecool.ro, puteți cere returnarea produselor din pagina Contul Meu navigând Comenzi > Vizualizare > Returnare Produs(e) sau ne puteți contacta .
  • Dacă la plasarea comenzii ați ales să nu vă faceți cont, ne puteți contata pentru a cere returnarea produselor.

Cum se procedează în caz de retur:

  • În caz de retur, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, nepurtate, complete şi în ambalajul original, având toate etichetele producătorului.
  • Pe colet lipiți la loc vizibil eticheta cu codul de bare pe care îl veți găsiți în comandă, sau contactați-ne și vă vom expedia o etichetă nouă. Este necesară lipirea etichetei cu codul de bare pe o parte vizibilă a coletului.
    ATENȚIE! În lipsa codului de bare de pe colet, nu putem garanta restituirea banilor.
  • Expediați coletul prin servicii de curierat la adresa, costul transportului îl suportă întotdeauna clientul.
  • Recomandăm să ne contactați pentru mai multe informații.